MY VVIP

Tuesday, July 27, 2010

Nasik Mandi Arabian d' Shahab Perdana

Salam semua.....

Hari ni masih MC lagi... dan pagi2 tadi hubby ajak teman pi Alor Setaq. Apalagi..., Su yang sedia maklum keboringan tahap maksima pun ikut je lar kan... (oooo...keja x leh pi tapi p jalan2 bleh plak noh......) dok seko-seko kat umah pun tak tau nak wat pa kan.... :) Mata Su pun dah semakin okay... okay la pada pandangan Su..pada pandangan orang len tak tau la plaks.... klu masih adak kuman2 yang dibawa tu.. x dapek le den nak nolong nye kan. Klu bjangkit tu mintak maap banyak2 je lah ye.....

Hantar hubby p opis......pas tu pi ronda2 kat opis Su keja dulu. Jumpa kawan lama... sembang-sembang..ngumpat-ngumpat...sok sek 2...... tengok-tengok jam dah kul 12.50 tengahari... uiiks janji ngan hubby nak jumpa kul 12.00 t/hari. Apalagi terus memecutttt dengan WIRA kesayanganku...Vroommmm.... Bukan apa tadi pagi Hubby janji nak bawak pi makan kat tempat SPECIAL, katanya... Arabian stylo... he..he... tak sabo rasanya...nyummie..nyummie.... (punah ranahlah dietku ari ni ) semedang tak berdiet..bila la nak kuruihhhh....

ni gambar nasi arab sample jeeeer.... yang ori dah habisss licin dimakan..... ^~^



Semasa dok makan tu, Su tengok depa cuma hidang nasik ala2 kat gambar tu (Su pilih lauk kambing), tomato blend ngan apa ntah n kubis cincang.

Su yang jakun ni suruhla hubby mintak gulai.. hubby kata mana ada gulai, ni kan menu ARAB.... Su suruh mintak jugak.. takkan la takdak gulai...pas tu tau dak apa jawapan pelayan kat situ.... TAK DAK.... :( padan muka... buat malu ja... tapi makanan kat situ mmg sedapppp.... so sapa2 yang dok area Alor Setaq bleh la pi try noh... Kedai tu dekat STESEN BAS SHAHAB PERDANA dekat dengan kedai RADIX (HPA)....

Lepas dah abis makan baru hubby cakap..: SAKIT MATA MANA BLEH MAKAN KAMBING......BISA... :) Dah termakan dah kan nak buat macamna..tawakkal je lah.. harap2 esok bleh pi keja.... takkkk mauuuuuu mcccccccccc lagiiiiii.....


- Jumpa lagi ye.... ;p

5 comments:

Cik Wanie said...

uish nampak sedap jer,
hihihi,
nak kena pi jugak nie,
hihihi:)

kat sederet ngn Radix ya,
nak pi lah:)

Suhana said...

pi la try..mmg bbaloi2..he..he..

Suhana said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

cari tempat ni tapi tak jumpa pun

Anonymous said...

kat mana lokasi exactly ? atau dah tutup kedai tu?