MY VVIP

Tuesday, July 13, 2010

Romantiknya....




Lagu ni hubby tujukan khas buat isterinya yang tersayang.... sapa erkk?????? (buat2 heran plak) masa ni tengah merajuk, pas tu buka blog hubby, sajala nak tengok-tengok... pas tu terus terbaca sesuatu di atas blog tu (sambil tersenyum lebar) pandaila.... nak pujuk la tu........ (kalau nak tengok sendiri... klik jer blog kat sebelah ni...(Blog Hubby : http://amzarazmar.blogspot.com/ Masa mula-mula dengar lagu ni rasa macam best gak (syok sendiri kot) tapi takpa yang penting I loike..he..he..... senikata lagu ni memang best la... nama penyanyi ni apa entah... hubby ada bgtau ari tu tapi lupa plak... Kalau naik kereta mesti dia pasang lagu ni.... pas tu buat plak muka ayu..... kadang-kadang ulang sampai berkali2.. sampai anak-anak kata: mama buka la lagu lain plak... asyik2 lagu ni jer.. :(

Dah ayah diaorang sukakan.. terpaksa la tahan telinga dengar jugak... mamanye no problemm.... layan jer... ahaks.......

Jumpa lagi.......


4 comments:

Lovely Kitchen said...

sweeetttt! romantik gitu....;-) moga bahagia selalu..

Suhana said...

tima kaseh... :)

.:reine:. said...

salam..mmg sgt sweet lagu ni..by Maher Zain :)

Suhana said...

reine.. tq..mmg best lagu ni..