MY VVIP

Monday, August 9, 2010

AMIRUL JADI VVIP... ^_^

Salam semua...^_^

Kelmarin anak sulung Su, Si Mirul dok merengek nak makan kek kat "Secret Recipe". Kebetulan arini hubby Su cuti so selepas abis kerja terus gi ambek dia kat rumak mak n bawa gi kat tempat idaman Si Mirul. Adik2 tinggal kat nursery.. Su cuma bawak dia sorang jer..konon2 nak layan dia 100 persen la arini.. konon2 ala2 layan VVIP gitu..selalu kalau ada adek2, Si Mirul terpaksa mlayan diri sendiri... sebab mama & ayah kena layan adek2.. cian Si Mirul kan.. takpa arini mama & ayah layan Mirul sorang je ye... Semua permintaan akan cuba mama tunaikan... So jom layan gambar2 yg di SNAP semasa kat sana k... layannnnnnnn................


7 comments:

Hezesuze said...

motiipp selera anak2 zaman skrg kan...hehehe

xpe uols layan jek ler apa yg anak ngidamkan...

Rina (◕‿◕)✿ said...

hehe. ni yg nk bebuka secret recipe ni :p

elmo blurb said...

selera tahap mat saleh gi makan kat hotel tuh .
uhuk

maisyah said...

Dia mau bermanja..anak sulung nih..xpala dia akan ingat kenangan ni sampai bila2..

suhana: said...

Suze : a;ah.. layannnn jer.. ahaks..

Rina: kenyang ke bbuko mkn kek..


Elmo : iyela kdg2 tu malas nak layan gak..ngada2.. he..he..

maisyah : a'ah anak sulungkan ..slalu kena mgalah..cian plakkan.. he.he...

eynda said...

Sekali sekala patut buat macam ni jugak...atleast dia tau kita tak abaikan dia kan...budak2 kecik hati kekadang kita tak paham...lagipun anak sulung memang banyak mengalah....mesti amirul hepi sangat tu :-)

Suhana said...

eynda: mmg betul tu..Mirul mmg hepi sgt aritu..:)