MY VVIP

Friday, August 6, 2010

Mengidamkah suamiku ini???? :(

Entry untuk petang ni nak crita pasal menu lunch ari ni... he..he.. biasalakan ari2 cuti camni la nak main masak2 kat dapur tu.... Cian kat cik periuk n cik belanga..sekali sekala baru nak guna....;p

Hubby dok merungut dah lama tak makan spagethi hasil air tangan isterinya nih.. (x tahukah yg isterinya tak dak mood nak masak ni.. asyik nak tercongok kat depat PC jer..ha..ha..) tapi oleh kerana hubby dah buat rungutan jadi dengan rajinnya ku gagahkan diriku ini untuk masakkan menu keinginan hubby ku itu....(ayat powezzz)

Bahan2 utk nak masak spagethi mmg dah ada kat dlm peti sejuk pown... so tunggu apa lagi..... cik periuk n cik belanga bersiap sedialah untuk menjalankan tugas anda ari ni....muahahaha....... Bahan2 x yah crita kot.. macam yang uols buat jugakla... ikut citarasa masing2..klu nak masam tarukla tomato puri byk ckit.... Su letak gambar je yea..... Ni mmg menu kesukaan family Su....

Ini hasilnya TARAAAAA..........

6 comments:

SarahSyahira said...

sedapnya! sarah pun terliur sama :-))

Hezesuze said...

so hasilnye sedap ke idak??? heheheh

Suhana said...

Sarah : cubala buat.. sonang jer.. :)

Suze : mostila sodap..ahaks...

sweetsal said...

sedap pulak tgk spageti tu..bln posa ni nk buat la..hehe

Suhana said...

sweetsal : buat la ye.. simple n nyummie.. ha...ha..

Zakir Lazarus said...

assalamualaikum

kedekutnya pelangi tak nak siarkan resepi..... nak merajuklah