MY VVIP

Tuesday, August 3, 2010

Nasi Goreng Recycle,... bleh ka?

Salam semua.....^_^

Malam ni bersiaran dari dalam bilik bacaan.. he..he.. tenang n peaceful....Su baru sudah memasak ni. Masakan orang malas je..maklumla kerja kan..apa yang sempat n mudah tu la yg jadi pilehan. Tadi petang kat opis kan ada jamuan so ada banyak nasik lebih, jadi bwak la balik skit. Anak-anak Su ni gemarkan nasik goreng... jadi mamanya yang malaih ni pun buatkanla... nasik gorengkann mudah..x yah dok kalut2 nak buat gulai ka, ikan goreng ka... semuanya main campak2 kat dalam nasik tu ja... sonang bai tu..... ^_^


Bahan2nya tak pyah crita kot.. Su cuma tepek gambar jer okay... korang kat luar tu lagi pandai rasanya...









Tu dia..... "NASIK GORENG RECYCLE" ... cuba la yeaa.....

Jumpa lagi....

6 comments:

nur said...

sedap jugak nampak nasi goreng recycle ni... hehehe!

Hezesuze said...

ishh nak try gak ler...huhu

Suhana said...

nur : senang & sedap..cuba la... klu rajin taruk sardin skit..lg sedap..perghhh.. :)

Suze : try la..berbaloi2... :;)

Suhana said...
This comment has been removed by the author.
Echa said...

wahhh.. bukan main bergaya lagi... jangan main main nama nasi goreng tu.. hehehehehhe

Suhana said...

Echa : name nasik goreng bkan main glamer lg.. walhal nasik n tlor jer..ha..ha..