MY VVIP

Wednesday, August 4, 2010

Sepupu Sepapat Nasik Kandar Kapitan..


Nasik Kandar datang lagikk..he..he.. Nak sambung entry PENUNGGU MAHKAMAH tadi.. ahaks... Tadi petang slps 2 jam lebih jadi PENUNGGU,hubby datang ambik kat opis, perut su dok bunyi "krok krak..krok krak" cian perutku nih.. lapaq yea... ajak hubby singgah kat kedai nasik kandaq kat Bedong (area kat jalan nak pi PERWAJA) kedai tu nama apa entah..lupa plak nak tanya.... pastu kena beratuq dulu..macam nak naik bas sekolah plak.. sedap gak masakan kat situ... Su snapla dua tiga keping gambar untuk masukkan dlm entry nih..ha..ha,, sajalah nak kasik kengkawan terliuq... gambar yang kat atas tu nasik Su yang punya.. saja download gambar kasi kecik skit..nampak ler mcm makan skit saja kan... ;-)
Yang kat tepi tu hubby yg punya...ha..ha.. pinggan tu besaq kan..ha..ha.. hubby makan kuat lorr... :-)

5 comments:

Hezesuze said...

opkos ler makan kuat uols..nak bagi tambah tenaga tu...huhu

ibu amirul said...

ni tempat nasi kandar beratur yang kuar kat jalan-jalan cari makan tu ke

shima said...

sedap nya nengok..tp ku ni bkn peminat nasik kandar..taim teringin tu je kdg nk mkn hehe

Ummi said...

sukanya mkn nasik kandaq...Su carik juga sampai buleh no nak mkn nasik kandaq....

Suhana said...

suze : betoi3x

ibu amirul : x pasti la..tp kat sini pun kena bratuq jugak.. :)

shima : Su pun tringin sgt la tu.. ;p

Ummi : Nasik kandaq Kapitan x jumpa lg la.. mkn tang ni pun xpa lah.. lepaih kempunan.. he..he..