MY VVIP

Wednesday, October 13, 2010

Hari Koko AMirul



Salam kengkawan..^_^

Hari ni baru terasa rajin nak "mengupdatekan" belog Pelangi ni..hihi..bukan apa.. xdak crita la... Tadi pukul 10.15 pagi masuk mengadap Puan Majistret n mintak izin nak keluar pegi sekolah Mirul.. naseb baik Puan Majistret yg baik hati bagi kebenaran... Puan Majistret pun serba salah nak bagi ke tak sebab ari ni ada Pegawai2 Khas dari "Palace Of Justice"(POJ) nak mai.....POJ ni adalah pusat Pentadbiran Badan Kehakiman di Putrajaya..korang jgn jeles... Pelangi kerja dgn badan Kehakiman wooo..... hihi... perasan jap..macamlah hebat sangat....


So lepas Puan Majistret bagi izin.Pelangi pun isi borang untuk keluar dari pukul 10.15 hingga 11.30.. kalau ikutkan hati memang tak mau pi tapi bila ingat dah janji dengan Amirul ..rasa tak sampai hati pulak..

Bila sampai kat sekolah ... Pelangi dok tercari-cari manala Si Mirul ni..budak2 kan ramai. Ishhh rasa mcm nak balik ja.. kat 10 minit gak la dok cari Mirul..akhirnya nampak jugak... berlari la si anak datang ke ibunya.... mcm berpuisi plak...Pas tu beli..beli..makan..makan...n cakap kat Mirul mama nak kena balik sebab ada hal penting kat opis..nasib baik la Mirul faham... ni ada gambar2 yang Pelangi snap kat Hari KoKo tu....layannnnn..................








Wassalam...jumpa lagi... ^_^

7 comments:

NARDtheNERD said...

oh.
ingat hari koko ti hari coklat..
hari ko-kurikulum rupanya.
hehe~

Suhana said...

Nard : la..plak dah..hihi..

Hezesuze said...

aduaaii weols ingat hari koko tu buah koko uols hahahaha

rupenye short name for kokorikulum hehehe

eynda said...

Atleast hadirkan diri kejap je pun dah gembirakan anak kan :-)

Suhana said...

Suze : laa conpius ropenyer..sory ek.. ada ke sambutan ari buah koko kat sekolah..hehe...

eynda : betul tu..anak Su hepy sangatt ari tu...

LadyBird said...

manisnye mirul senyum..
pasti seronok sebab ibu die caring.. :)
tetap dtg ke sekolah walaupun busy..

Suhana Shuib said...

LadyBird : mam mmg caring maring..hihi... thanks.. :)