MY VVIP

Thursday, November 11, 2010

KEK HANGUS??????

Salam kengkawan semua... ^_^
Dah lama rasanya tak bersiaran di blog nih...
Malam ni terasa rajin sangat...maklumlah ada peristiwa baru.... cewahhh!!!!!... macam arini
dalam sejarah plak... bukan pasai malam ni malam jumaat k... no.....no.....no.....no....
ahaksssss..... (gelak gatai jap)
Pelangi buat kek laa... dah 2-3 ari dok tengok internet.. dok baca resepi "Kek Gula Hangus a.k.a
Kek Sarang Tebuan @ Lebah.... aritu ada sekali Pelangi makan kek ni kat rumah adik Pelangi...
pastu terus dok teringat2... So macam orang meroyan la plak kan.... dan tadi masa balik kerja
singah beli apa2 yg patut ... Balik rumah jer terus buat kek nih....
Resepi ciplak dari Cik Mat Gebuss... so sapa2 yg bminat sila la layari
http://tiffinbiru.blogspot.com/ . dan hasilnya amatlah memuaskan hati kerana Pelangi sebelum
ni mmg fail bab2 kek nii..... klu nak buat mesti beli tepung kek kotak n add telur jer.... :-)
Lihatlah...pandanglah... ala2 lagu zaman mak Pelangi... hahaha.... dipersembahkan "Kek Gula
Hangus Pelangi".... korang mesti jelessss.....tengok lobang2 kat kek tu memang Pelangi teruja
betoii.....

Jemputlah menjamu mata...... ^_^



P/s : Pas ni nak buat kek apa pulak yeaaa..... hihi..... ^_^

8 comments:

Hezesuze said...

cedapppnye....nak rasa sikit bleh tak hehe

idah @mama izzya said...

wah sedapnyer..my peberet
tp idah dok reti2 lg nok wat...

nok sikit boleh dok?

LadyBird said...

sedapnye..dah laam x makan kluih gule hangus nih..

Suhana Shuib said...

idah : try la buat.. ni la yg paling senang.. gerenti jadik punya..

LadyBird : maila rumah Pelangi.. nti Pelangi buat kan kek ni.. hihi...

MIMIE AIZA said...

nak jugeee

Suhana Shuib said...

mimie: mai la rumah Pelangi.. nti Pelangi buatkan...

eynda said...

Rajinnya buat kek :-)

Suhana Shuib said...

eynda : hihi.. tprasan jap...