MY VVIP

Thursday, December 30, 2010

Fahmi 1st day pegi sekolah...


Pagi ni kena pergi sekolah Fahmi untuk pendaftaran darjah 1, so Pelangi & hubby pagi2 lg dah siapkan si Fahmi ni..ingat pendaftaran pukul 8.00 pagi..tup..tup.. bila sampai di sekolah, sapapun tak dak... masa tu awal lagi lebih kurang pukul 7.40 pagi.. rupa2nya daftar mula jam 8.30 pagi.. Fahmi dah tak sabar2 nak pi sekolah.... macam x pecaya plak, Fahmi dah darjah 1, cepat sungguh masa berlalu..... Pelangi sempat lagi suruh Si Fahmi tu posing2 ngan baju sekolah dia pagi ni... meh kita tengok gambar2 kat bawah ni k....



sarapan pagi....





kat dalam kelas....



Mirul -n- Fahmi

5 comments:

azieda razak said...

da skola da dia... belajar rajin2 taw..

Pelangi said...

azieda : kejap kan masa blalu... dah sekolah dah anak pelangi ni..hihi...

Ku Tak Sempurna said...

ada lagi tak budak2 yg nangis :)

Hezesuze said...

sib baik dia tak nanges kan uols...anak weols nanges lak...bukan pestime skol ni masuk darjah dua pun nanges haha

LadyBird said...

bagusnye..bersemangat waja :)