MY VVIP

Thursday, July 19, 2012

ESOK CUTiiiiii....hoho..ko mmg ober Suhana Shuib

***Assalammualaikum sahabat Su semua..(chewahhhh)***

Esok Kakitangan Kerajaan Kedah bercuti..Jumaat n Sabtu.. so Sabtu  tu kan dah start berpuasa..InsyaAllah..semoga kita semua dapat menunaikan perintah Allah yang satu ini dengan sabar. Su mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan
SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK buat semua blogger yang disayangi...

nanti kita semua share menu sahur kita hokey...op..op..op.. peringatan dari Su untuk kawan2 semua ( termasuk untuk diri Su sendiri) sila kunci jam loceng k..nti tak jaga sahur plak..hehe..harap2 tak la kan.. kesian kat anak2.

OKbai!!! adios~~~~

psst : xde gambar nak upload..PC kat opis benggong jap.. "___"

24 comments:

yuzi musa said...

walaupun putrajaya x cuti tapi saya amek cuti sendiri sempena menyambut ramadhan..

Kak Izan said...

TQ follow me.. :) salam kenal.. i follow u back..

Suhana Shuib said...

yuzi : x sabo nak posa Sabtu ni..huhu

Suhana Shuib said...

kak Izan: tq nah..

Nazayiena said...

Selamat berhari minggu dan menyambut ramadhan.

Wanieys said...

salam ramadhan kak....selamat bercuti :)

~ yus ~ said...

selamat berpuasa

EmbunRosaliza said...

Assalam suhana, tq folo akk, akk dah lama folo sini.

Selamat berpuasa juga buat su

ieja amieja said...

salam ramadhan jg buat suhana..thanx terjah sana..follow cni blk..

ibh_sue said...

Alaa...bestnyaa....KL keja...

mekchu said...

ohhh dia dah cuti dulu.. ok lah, mekchu pun nak ucapkan selamat berpuasa... jgn risau, bln puasa ni konpem byk gmbr makanan punya.. harap2 tak terliur dan tergiur..

kak tini (umialya) said...

wow... bestnya

Acik Erna said...

selamat berpuasa su.

Ibuhani said...

Salam Ramadhan dr ibuhani...smoga ibadah puasa kita lh baik dr tahun sebelumnya!

Suhana Shuib said...

eina : selamat berpuasa yea..nti kita share respi berbuka n sahur plak

Suhana Shuib said...

wanie: slam ramadhan untuk wanie jugak..

Suhana Shuib said...

yus :selamat berpuasa

Suhana Shuib said...

EmbunRosaliza : oo iye ke..maafla sebab su lambat follow.. selamat menyambut rmadhan..

Suhana Shuib said...

ieja: kita sama2 terjah plak pas ni k..Selamat berpuasa..

Suhana Shuib said...

sue: ala kedah cuti jummat sabtu..KL plak sabtu ahad..adil la kan! hihi..selamat berpuasa

Suhana Shuib said...

mekchu: hahaha.. Su cuti dulu k..pasni mekchu cuti plak..

Suhana Shuib said...

kak tini: selamat berpuasa yea..

Suhana Shuib said...

Acik : selamat berpuasa tuk Acik jugak..sama2la kita mencari pahala..

Suhana Shuib said...

IbuHani : harap2 macam tu la.. sama2 mencari keredhaanNya..