MY VVIP

Thursday, June 7, 2012

"Me so tak sehat"

entah ape2 kan? hahaha.. ttiba jer nak tempek gambar Kajol.. kikiki Tapi den betoi2 x sehat la.. mc sampai 5 ari kot! entahla apa yg dah jadi kat den ni..selepas pergi kursus kat INTAN Sg Petani aritu..terus jadi cam lemau je.. pi jumpa dukun dia siap ckp ada "benda", tapi serius seramm.. balik rumah x boleh nak tido..rasa mcm ada yg dok pandang2.. hati pon x tenteram..sampai time dok menaip pon still bleh rasa seram sejok! Harap2 lepas ni okay la kan..! x maula dok rasa mcm ni sampai bebila.. x sangop! bayangkan hidop yg sentiasa dlm ketakotan.. hanya Allah yang tahu.. kepala ni pon asyik bedenyut ja.. nak kata pening..x pening sangat..nak kata tak pening tapi rasa cam pening gak..( korang paham dak cite den ni?) hukhuk.. dah rindu ngan kawan2 kat fesbok.. rindu ngan http://luahan otak kecil.blogspot.com ..rasa dah lama x jengok derang..miss u so much BBC n adek2 kat situ... tapiiiii kesihatan x begitu mengizinkan...serius rindu sangat kat korang...hari ni baru masok kerja.. dokumen x pyah cakapla..btimbun kot! cam kondo dah ni ha! hurmmmm..leteyyyy.... tapi dah kerja kan? kenala juga buat dak! nanti boss amok!!!!! ade haku kesah..( dlm blog brani la..cuba kata depan2 boss..ada beran??????)hehehee... xmo2 (sambil geleng2 pale) ;P Harap2 lepas ni okeyla kot! x mau la rasa cam ni..x seronok!!!.. hati x tenang... huaaaaaaaaaaaa.... Ai suka sangat ngan Aiswarya Rai ( ape kaitan ntah) huhu.. tapi time die kurus dulu la..sekrg pon ok gak.. sbb ndah satu size ngan ai..bleh la share baju!ekekekek... cantik kan?.. mmg gojes.. seksi weiiiiii~~~~~ lalalalalala...~~~~~~ ;D

2 comments:

nik rosmawati said...

seram jugak bila baca ni.nasib baik time siang hari

Suhana Shuib said...

nik : salam pkenalan.. jap nak pegi blog Nik pulak pas ni...