MY VVIP

Monday, July 30, 2012

MAafkan MAmA SayAng..hurmmmm...

Nak share ngan kawan2 blog semua.. 
Celik-celik pagi tadi dah pukul 6.00..hadoii..
Kesian kat anak2 Su..semalam anak2 dah siap niat tapi tak taulah anak2 tahan ke tak.. 
Alahai..apa punya mak le ko ni Suhana..hukhuk..
Sungguh Su rasa bersalah sesangat.... Dah buat alarm kat henpon tapi still x jaga..tidur mati ekk???? 
Arini nak pegi beli jam yang bunyi dia boleh kejutkan satu taman perumahan Su... 
pepon Su tetap rasa bersalah kat anak2...Maafkan Mama sayang~~~~.. :-(


6 comments:

ct rahani said...

sy pun kdg terlajak klu terlupa nak pasang alarm.. pastu mula kelam kabut.. huhu..

KhaiRin : anies said...

xpe kak..cabaran buat diorg..

Ila Razali said...

mcm ne su? abis tak posa bdk2 tu?

tp ok la.... at least depa ada pengalaman sudah.

ieja amieja said...

salam ..
alhamdulillah..setakat ni sy blum lg..bukan setakat satu je alarm hp setkan..tp 3 sekali..tu blm lg jam loceng yg dah tentu bunyinya bising..

ieja amieja said...

salam ..
alhamdulillah..setakat ni sy blum lg..bukan setakat satu je alarm hp setkan..tp 3 sekali..tu blm lg jam loceng yg dah tentu bunyinya bising..

...sWeeT uMi... said...

aduh...mmg cian kat diorg..pepe pun perkara ni pernah gak berlaku kat umi huhuhu...hopr anak-anak boleh berpuasa penuh ari ni...insyallah