MY VVIP

Monday, October 18, 2010

Sepetang Di KuaLa SePetaNg....

Salam semua.....^_^
Bersiaran dari opis ni... time rehat la..bukan curik tulang ... ;) .... Nak cerita tentang hal ehwal yang berlaku pada tarikh : 16.10.10....aik macam nak baca berita plak.....hihi.... ;D


Pelangi dalam perjalanan nak balik Kedah.. pastu cakap dekat hubby teringin nak makan mee udang Kuala Sepetang... dok dengaq crita orang jer.. jom la pi rasa sendiri.. hubby pun cakap "Jom"..so apalagi terjah jer lah... dari highway keluar kot exit susur keluar Changkat Jering (betul ke?) pastu ikut papan tanda ke Taiping dan uols akan nampak papan tanda bertulis Kuala Sepetang....
Kat tepi2 jalan Kuala Sepetang tu terdapat banyak kedai yang jual Mee Udang..so kena pandai2 pilih laa... Pelangi siap carik dalam internet lagikk... jumpa Kedai Mee Udang Mak Teh... Pelangi singah n makan kat kedai tu..ok gak rasanya...... boleh la..tapi udang mmg banyak... sampai x nampak mee....
So layan je lah gambar2 kat bawah ni...layannnnnn....^_^






ini la mee udang yang Pelangi makan tu.... udang tergolek2 kat dlm mangkuk tu...



Aisar & hubby

Nak ambek gambar kat kedai malu..belasah banner kat atas pokok jer lah..muahaha.....

Sila-sila...


-jumpa lagik yea.. ^_^

3 comments:

Bit Zamri said...

Sedapnya!!!
nak rasa jugak..
bila la agaknya dapat p Kuala Sepetang...huhuh~

magnoliapert said...

Dah lame tak pegi sane T_T

Nak rasa nasi goreng udang. tak nak mee udang!

http://magnoliapert.blogspot.com/

Suhana Shuib said...

Zamri : mmg sedap.. cubala...

magnolia: nasi goreng udang...boleh kot.. orderla mesti diorang buatkan...