MY VVIP

Sunday, October 24, 2010

QueensBay Beach... Jom...

Halloooo.....yuhuuuuu.................
So minggu ni Pelangi terasa rajin sangat untuk mengupdatekan blog.. so uols layan je lah apa2 aje yang Pelangi conteng2 kat sini k... baca sampai abis tau...

Ari Jumaat lepas, Pelangi satu pamily gi jalan2 kat Pulau Pinang... pegi rumah adik ipar..lepak2 kat situ sekejap... (layanan yang diberikan dirumah adik ipar amatlah best-- kena puji2 sikit kan..len kali pi orang layan lg bagus kan..kan..kan.... ( uols dengaqla Pelangi dok merepek nih...) muahahaha.....

lepas solat Ishak..hubby ajak balik..so balikla kan.... dalam pjalanan nak balik tu..Pelangi pun buat2 la suara ayu..hehehe...

Pelangi : Abaanggggg..... jom kita pi Queensbay (betoika eja mcm ni.... hentam je la)

Hubby : ada apa kat situ

Pelangi : Jom la jalan2 di pantai kat situ.... dengar kata best tempat tu...

Hubby : okay... ( tu yg i loike my hubby..susah nak kata 'NO'... )

Pegi kat persisiran pantai tu punya la ramai orang meniaga..macam night market.... lampu2 lip lap...lip lap.... (Pelangi jd jakun jap)..cari tempat parking pun susah..last kali dpt gak park kreta... tp yg x bestnya park kreta betui2 depan tempat orang meniaga mainan..... weehhhh..... abisla duit mama korang.....



Nampak tak tu.... Amirul dok tengah kira berapa mainan yang nak beli weehhhh..... ;(

Fahmi dengan pedangnya weehhhhh............$$$$$$ terbang....... ;(


Apapun mmg best la kat situ.... ^_^


7 comments:

Hezesuze said...

weols tak pernah sampai lagik kt penang tu..sob sob sob

Insan Marhaen said...

IM pun jarang ke situ walaupun tiap-tiap hari lalu di lebuhraya coaster tu...

Suhana Shuib said...

Suze : jgnla sodeh..mai kat Kedah Pelangi bawak uols gi jln2 kat situ k..

IM: cuba singah..mmg best utk tenangkan fikiran ( tp jgn bawak anak2... nti RM terbang....)

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

wahhh...
xpenah sampai ag penang..huhu


btw..
do folow me yeah...

http://owlkieranaa.blogspot.com/

tq~

eyndayusoff said...

Queensbay beach ni area mana ek? Kekadang dah pegi tapi tak tau nama tempat :-p

Suhana Shuib said...

eynda: jalan nak pi Pantai Seagate... pi la ronda2....

LadyBird said...

sukenye fahmi dan amirul dapat mainan :)