MY VVIP

Sunday, June 10, 2012

Puisi buat SahaBat.

Cerita hati memang sukar untuk kita mengerti Bermula dengan selangkah demi selangkah Mencorak hari-hari yang entah bila noktahnya Namun kita perlu kuat dan tabah
Kenangan kelmarin memang indah Tapi hakikat pada hari ini dan detik ini Harus kita fikirkan Bagaimana untuk kita mencorak hari-hari esok
Daku sentiasa ada untukmu Sentiasa sedia menjadi sahabat suka dan dukamu Sentiasa mendoakan yang terbaik untukmu Ingin mengambil tahu setiap derap langkahmu
Janganlah rasa terpinggir Kerana sekali tersilap langkah Masih ada ruang-ruang lain untukmu berubah Dan pastinya sebagai sahabat yang baik Daku akan sentiasa bersamamu
Berubahlah…

Thursday, June 7, 2012

"Me so tak sehat"

entah ape2 kan? hahaha.. ttiba jer nak tempek gambar Kajol.. kikiki Tapi den betoi2 x sehat la.. mc sampai 5 ari kot! entahla apa yg dah jadi kat den ni..selepas pergi kursus kat INTAN Sg Petani aritu..terus jadi cam lemau je.. pi jumpa dukun dia siap ckp ada "benda", tapi serius seramm.. balik rumah x boleh nak tido..rasa mcm ada yg dok pandang2.. hati pon x tenteram..sampai time dok menaip pon still bleh rasa seram sejok! Harap2 lepas ni okay la kan..! x maula dok rasa mcm ni sampai bebila.. x sangop! bayangkan hidop yg sentiasa dlm ketakotan.. hanya Allah yang tahu.. kepala ni pon asyik bedenyut ja.. nak kata pening..x pening sangat..nak kata tak pening tapi rasa cam pening gak..( korang paham dak cite den ni?) hukhuk.. dah rindu ngan kawan2 kat fesbok.. rindu ngan http://luahan otak kecil.blogspot.com ..rasa dah lama x jengok derang..miss u so much BBC n adek2 kat situ... tapiiiii kesihatan x begitu mengizinkan...serius rindu sangat kat korang...hari ni baru masok kerja.. dokumen x pyah cakapla..btimbun kot! cam kondo dah ni ha! hurmmmm..leteyyyy.... tapi dah kerja kan? kenala juga buat dak! nanti boss amok!!!!! ade haku kesah..( dlm blog brani la..cuba kata depan2 boss..ada beran??????)hehehee... xmo2 (sambil geleng2 pale) ;P Harap2 lepas ni okeyla kot! x mau la rasa cam ni..x seronok!!!.. hati x tenang... huaaaaaaaaaaaa.... Ai suka sangat ngan Aiswarya Rai ( ape kaitan ntah) huhu.. tapi time die kurus dulu la..sekrg pon ok gak.. sbb ndah satu size ngan ai..bleh la share baju!ekekekek... cantik kan?.. mmg gojes.. seksi weiiiiii~~~~~ lalalalalala...~~~~~~ ;D

CamNe nak wat Blog cam REdMummy???

Tadi jalan2 blog walking ..singah jap kat rumah RedMummy..amboi kagum den lihat.. dashyat betol la blog dia..siap ada iklan2 bagai.. Camne nak jdi camtu ek? hihihi.. blog den ni dah bersawang kot! bkn setakat mak labah2..sekali ngan anak cucu dah beranak pinak kat sini ha! ;) huhu.. mooD: ai nak jadi chantek cam Kajol bole tak?? bole la ( sambil wat mata kebil2 kat korang) hekhek.. layan!!! cantik tak?? okay2.. ai tau ai chantek..hihi..ahaks!

Weiii..dah lama x berblogging nii..ahaks

Assalammualaikum.. Ya Allah..dah lama rasanya den tinggaikan rumah ke-2 den ni..huhu..x sempatla, bizi mizi kot! alahai.. setting pon dah berwajah baru.. rase so so ketinggalan.. camne nak upload gambar??? blur dah ni..dah le den ni seloow sket bab2 tenet ni..hadoila. ;D xpe2..ni den nak testing 1,2,3 dulu k..