MY VVIP

Wednesday, July 18, 2012

ACIK N 'ADIKNYA' JIUN PEO

Assalammulaikum blogger
Masih ingat lagi dengan n3 Su aritu ttg "Acik dapat ibu baru" . Acik ada sebut ttg Jiun Peo si kucing. So Su up gambar2 menarik Jiun Peo n Acik . .Su suka ngan si Jiun Peo ni..karakternya menarik n pandai menikus.. Adek Su jumpa kucing ni kat pasar malam n ambek balik rumah..kesian katanya... anak-anak Su la yang paling teruja nak jaga Jiun Peo..hubby Su tak berapa suka kucing sebab anak Su yang ke-2 alah ngan bulu kucing .. Tapi sebab Jiun Peo tinggal dengan mak Su maka tak jadi hal la kan..Tuan Tanah bagi kebenaran bela Jiun Peo..hubby diam je lah....huhu..anak2 apalagi..lompat bintanglah!!! toing..toing..toing...

*

*

*
Jiun Peo..Kucing melayu nama korea kunun!!!;D



~~dia mmg aktif~~



Acik n Jiun Peo



Adik dok ngan Abang yeaa...tgu ibu balik keja kita pi jalan2....huhu




aik napa mata Jiun Peo besar sebelah????




alahai Jiun Peo dah nak balik ek..abang mana???

No comments: