MY VVIP

Sunday, July 15, 2012

Nape MaMA Dah Lama X masak Spageti..

Assalammualaikum & Salam Sejahtera sahabat2 blogger..( ayat skemanya).."___"

Nak crita ttg Tajuk kat atas nuuunn..hubby n anak2 dah komplen sbb Mama dah lama x masak spageti..maklumla mama korang ni kan telebey rajen..hadoila.. yelah2.. ni semua gara2 terbaca dalam fesbuk ttg sos PREGO kat oversea ada hirisan dagi BA** suatu ketika doluu..x hengat bila..tapi dah lama la... PREGO untuk luar negeri punya hokay bkn kat Malaysia punya..tapi Su pya Mindset truss rejek produk nii( sory pd sapa2 yg trasa yeaa).. trus mood nak wat benda alah ni trus jemm wooo....ok sbb sian kat anak n hubby..Su pegi carik Sos Spagethi Cap KimbaLL..ok gak rasa dia..so layan gambar2 kat bawah nii..lets gambar yg berbicaraaa..bole?????    :"____"
*
*
*
*
*
*
taraaaaa!!!!!! ( mcmla ko jer yg pandai masak benda alah ni Su oiii!!!!!!!!!!)

 
                                                      

        so..camne??? tliur tak????




                           
  Su guna Angel hair jer..sebabbbb yang ni la yg paling cepatt lembot!!  




so !!!! keputusannya...jeng..jeng..jeng...okbai!


No comments: