MY VVIP

Sunday, July 15, 2012

Ko pon nak enteprem gak!!!??? ish2..

Layan je laa....hihi....huahuahua......

prasan chantek ek!

pic kat ats tu cuma iklan jer naahh..sebenarnya nak crita ttg tempe kat bawah nii... tengahari tu Su ajak hubby kuar jalan2 kat Kuala selangor.. iye la kan..alang2 dah mai tu..xkan nak dok diam ja.. so kluaq la cari makanan kesukaan org JAWa... Su bukan Jawa tapi mmg jatuh cinta sangat dengan Cik TEMPE ni..hurmmmm suka sgoh la..camne nak ckap ek... so suruh hubby pi bli kat kedai makan...


taraaa....TEMPE masak ape??? xtau..yg penting ada TEMPE...



korang suka tak makan TEMPE??????



yang ni bukan kilang TEMPE hokay..ni hotel yg kita dok cari masa mula2 sampai kat KS..tapi x jumpa....huaaaaaa....nape ko suka mnyorok??????


Gara2 asyik dok meronda..INTAN pon tlena...hurmmm..mama n ayah bleh la..manja2 ..meowwww.....tlebey sudaaaa......;)


3 comments:

Hazlina Shahrel @ The QueenWidelia said...

hahahhaa.. mewah kilang tempe tu.. hiks...

Suhana Shuib said...

Hazlina : huhu..kilang Tempe termahal di Malaysia..;D tapi Su mmg penagih TEMPE.. ahaks..salam kenal

ct rahani said...

sy x makan tempe.. dh cuba jugak tp tekak tetap x leh terima.. alahai..