MY VVIP

Wednesday, July 11, 2012

DHIYA FATIHAH " KAMU KURNIAAN ALLAH YANG PALING INDAH"


Alhamdulillah... dapat jugak share pic anak sedara sorang ni..comel kan??? Dhiya.. tgok mata pon dah rasa cam nak cium2 jee... dalam family hubby ada 2 jer cucu pompuan..Anak Su si Aisar aka Intan dan Dhiya... yg lagi 5 lelaki... nti jenuhla nak masak nasek bagi derang ni makan... kan Dhiya?! hihi...harap2 yang boys tu kategori ringan tulang la.. jgn asyik nak oder jee...;D





****Dhiya****






*** Dhiya +Aisar aka Intan + sepupu2 lelaki.. gambar diambil di rumah MIL** sila abaikan botol2 minyak angin kat belakang tuu  +___+ ***







***dah nama pon lelaki kan??? pantang nmpk trektor..uikss nape ade baju kaler pink kat atas tuu.. hadoila anak daraku.... nape ko ade kat situ nak oiiiii*** kena panggil ATAN le nampaknya pas ni!!!!!...adess....







No comments: