MY VVIP

Tuesday, July 24, 2012

PENAT KEJE PART TIME MODEL..FEWWW !!!!!


Assalammualaikum n salam sejahtera sahabat blog semua..
Semalam selepas balik kerja Su singgah jap kat tempat mak n adek Su berniaga di Pasar Ramadhan Taman Seroja Sungai Layar Sungai Petani Kedah..<kasi alamat penoh senang kawan2 blog nak pegi nanti... :D ..Mak n Adik jual kuih muih,laksa n cucur udang .. Cucur udang ni memang mak Su buat sendiri..resepi turun temurun..hahahahaha..(elleh.... mcmla mak ko je yng pandai wat cucur udang Su oiii  ;p) Tapi serius cakap..cucur udang mak ni mmg sedap..kuah kacangnya..perghhh..terangkat.. So dah alang2 pegi tu kan..korang taulah apa yg berlaku..hekhekhek..Su jadi model cucur udang la..huhu..**wink**wink**


Layan~~~~~~~

**** sempat lagik****



**Su ngan adek si toke kedai.....smileeee**



***ok sila pcaya...yang ni Su yang buat dr A to Z.....bulat cam tuan dia gak**



**kenalkan..dr kiri mak, Su n Cik Mah...yang Su pelok tu Cik Mah ok..my mum yg sebelah sana..**



**nak kueh apa dek???? hoho..syiok ooo manyak untung maaa.....**




**hahahaha..tau2.. ai  posing gedikss**



pilih2....buah melaka my febret,..nyum2..


****TAMAT PUASA HARI KE-3***

10 comments:

Joanna Yunus said...

SAYA FOLLOW SINI YE....

semua sedap2....

Ummi Iman said...

Nampak sedap cucuq tu. Lain rupanya dgn yg kt sini. Ni betul2 udang bersalut tepung.

Utk pertanyaan su.. boleh bg bdk2 mkn. Kalau beli diorg boleh explain.

Suhana Shuib said...

Joanna : tima kaseh polow Su..

Suhana Shuib said...

Ummi : tq tuk penjelasan tu,,nti Su pegi beli..

Rai said...

amboi..kemain model berposing..

husband saya sejak awal puasa dah teringin coq udang ni..tak dan lagi nak buat..

Suhana Shuib said...

Rai : hahaha.. saja ja tu.. tq datang sini jumpa SU..

Nazayiena said...

Bestnya family buka gerai jualan bazaar ramadhan.

Suhana Shuib said...

iena: mmg best sangat2..kak su ari2 singah..syok tgok adek meniaga..

Ibuhani said...

bagusnya Su bg sokongan moral pd family berniaga!

rose ishak said...

jeng3...baru jumpa blog k.su..apapun ros doakan agar k.su bahagia slalu..suka tgk pic k.su ngan famli..seyes!no bodeks2 oke..;)