MY VVIP

Sunday, July 15, 2012

Part 1~~~~Up..up..to Bistari Jaya @ Batang Berjuntai..ehem..ehemm..

Ni n3 yang ke-2 tuk arini.. (amboi2 mentang2la boss ko xde Su..bjimba sgoh noooh!!!) hehe.. storynya Maksu hubby ajak Su n Hubby temankan dia ke rumah bakal besan di Kampung Sepakat, Bistari Jaya, Selangor..No. rumah Su tak tow la..lupa nak tya.. Su bertolak pkul 6.30 ptg..lebih kurang camtu la.. singgah kat R&R Bukit Merah tuk solat Maghrib n makan2..pastu sambung pjalanan..(gambor x snap yeaa...x sempat...) sampai lebih kurang pkul 11.30 malam kat area Bistari Jaya..n hubby dok sebok nak cari hotel segala..hihi..lucu betoi..xde hotel la kat situ..maksu plak dok ajak tidor kat rumah bakal besan dia tapi hubby ckap seganla..ye la kan..x biasa kot! last2 hubby terus pegi ke Kuala Selangor..n tidor kat motel tu..(nama x hengat) n Su ada snap2 pic kat situ...jomlayan gambar~~~~~~~~zassssss-------------------->

*
*
*
*
*
*
mama yang gedikss...huhu..nape Intan tgok mama camtu..?????



Ni nombor bilik Su ...Zzzzzzzzzzzzzz


oh my Su..u look fatter...hukhukk..sila abaikan bodyku itewwww......... :(



Cik Kaunter.. pinjam kaunter jap.....





 ooo..name motel tu ZANDE MOTEL..mmg selesa la.. lenkali klu dtg lagik kompom kat sini la Su ZZZzzzzzzzzzzzzz.....hihi



oh mak kau!!! tkezutt mama..besau nau mato tu Intan oiii...huduih aih.....




yang ni No. bilik Maksu n Shazrah...<------ nak pegi rumah tunang dia ni la....alahai...sweetnyaaaa.....aummmmmm

ada byk lagik n3 kat Kuala selangor ni..so sila la layan nanti k.....mesti layan tau....( sambill asah parang) huhu..chowwwww!!!!!

*
*
*
*
*
*
see u

No comments: