MY VVIP

Thursday, December 30, 2010

Me & my cake...

Ari ni nak crita pasal aktiviti semalam kat rumah... kan entry yg lepas2 Pelangi ada beritahu yg Pelangi sekarang ada hobi baru... haha... entah nape yek.. Pelangi ska sangat wat kek... ari2 buka blog pon tgk blog yg ada banyak kek....

So dah bermacam2 kek yg Pelangi dah buat... antaranya kek marble cheese, kek chiffon, kek sponge and carrot kek... bagi kat sedara mara rasa kek Pelangi & suprisenya ada yg dah order kek kat Pelangi... So Pelangi yang tak brapa nak pandai ni pun dah ada pelanggan... macam x pcaya plak..hihi... Semalam Pelangi buat carrot kek yang diorder oleh sepupu Pelangi... biasa aje kek itu.. tapi Pelangi nak kongsi gak dgn kawan2 blog Pelangi... So layanla pic kat bawah ni yea....


Nak deco x berapa pandai so main tabur2 badam jer la... *wink..wink*

Kek ke -3 yg telah di order dari Pelangi Bakery.(prasan jap).... haha... jangan marahh.....

Pelangi enjoy sangatt.... see u... ^_^


1 comment:

LadyBird said...

nampak sedap :)
akak postla ke sini :)