MY VVIP

Wednesday, December 8, 2010

Pi Mai.. Pi Mai... tang tu jugak....

suka sangat tengok pic ni...

Aisar jeling kat sapa tuu...

(Kat Hill View) Fahmi dengan aksi kungfu yg x brapa nak jadik... layan jer...


Kemarin Pelangi & family pegi kePenang... sajala bawak anak jalan2..lagipun kemarin kan cuti... Masa nak keluar dari rumah tak beritahu pun kat anak2 nak pegi mana... biar mereka berteka-teki... Mirul asyik dok tanya nak pegi mana ni mama... Me : secret la...

Pelangi mmg dah selalu sangat ke Penang tapi nak wat mcmana itu jer yang paling dekat... Hubby bawak pegi kat Hill View, Persiaran Gurney & Padang Kota... kat Hill View tu.. pemandangan mmg cantik sangat... Persiaran Gurney masa Pelangi sampai kat situ hujan la pulak...Padang Kota biasa la.... lepak2 kat tepi pantai sambil tengok karenah anak2... so far nampak diaorang happy la.. walaupun dah banyak kali pegi situ...

Anak-anak ni kan.. asalkan tempat tu ada playground mesti mereka suka.. bawak pegi la berapa kali pun mesti mereka enjoy....

Me & Hubby : Layan jer gelagat anak2.. asalkan mereka gembira.. kita pun rasa bahagia kan...

No comments: