MY VVIP

Sunday, July 4, 2010

SUKAN....


Kemarin sekolah Tadika Fahmi buat Hari Sukan.. Fahmi main futsal jer.. tapi yang lucunya main x sempat 5 minit masa dah abis.. mana taknya masa mula tu dia x mau main sbb x pakai kasut sukan..(mamanya pun lupa nak bg pakai kasut sukan.. Fahmi pakai kasut CROG ari tu..) ayah dia pi ambek kasut kat kereta.dia pakai kasut sekolah abang dia je masa main bola tu. Dah la kasut tu besar, sekali tengok macam badut pun ada..:)

Ramai betul budak2.. Dah nama pun sukan sekolah tadika mestila ramai bebudak.. Mak dengan bapak budak pun ramai...ada makan free lagi..sedap plak tu.. yummie..yummie... Punah diet kemarin...semua Su makan..mee goreng..kuetiaw goreng...nasi goreng..burger..ais krim.. apa yg ada semua balon..abis tu camne nak kurus... :p

No comments: