MY VVIP

Wednesday, July 7, 2010

Nak cerita jugakkkk.....



Tadi baru habis kes... x tau nak share apa ari ni dengan kawan2. Nak tulis apa ek????, nak cerita
pasal kerja bukannya smua orang faham pasal kerja akak ni. Pasal anak-anak je la yang boleh di
share kn. Pagi tadi keluar rumah pukul 6.50 pagi. Bawak rakyat jelata sekali, Mirul Su hantar pi sekolah, Fahmi pi tadika.. manakala Shakir & Aisar pula hantar pi rumah mengasuh.. Pas tu pergi kerja.... Inilah rutin harian Su. Agak meletihkan tapi bila anak2 beri satu ciuman kat pipi gebu ni terus rasa gembiraaa sangatttt... ucapan "BYE-BYE MAMA" KAMI SAYANG MAMA" inilah yang menjadi penawar saban hari....




Tak sabar nak tunggu esok.. tau dak sebab apa? Esok kan hari Khamis, ehem..ehem.. jangan dok ingat malam jumaat plak... esok boleh balik awaiiii..... 3.30 ptg dah boleh balik. Bolehla pi jalan-jalan dengan hubby. Ari Khamis ni je lar kami dapat luangkan masa bersama-sama..boleh pi makan2. (klu ada anak jgn harap boleh makan dengan tenang di kedai, rasa mcm nak tersedak pun ada, suruh duduk elok2, depa dok lari2, masuk bawah mejala, nak duduk atas meja, macam2 lagi karenah mereka...bukannya nak makan pun.. ) tapi bila dipujuk hati ni... sabar je lah... lagipun masa kecik2 ni la mereka nak bermanja dengan kita kan?..., bila mereka dah meningkat remaja dah tak leh merasa dah semua ni.... betul tak...( apala yang Su dok merepek ni.....)

Nanti jumpa lagi dilain entry ok.. Wassalam..bye-bye...

No comments: