MY VVIP

Sunday, July 11, 2010

Shakir

Malam ni nak entry pasal apa ekkk.. ???????????

Masa dok taip ni hubby dah terlena keletihan.....kesian......,,semalam drive n pagi td sampai rehat kejap jer... pas tu terus pi kelas.... tak sempat nak berehat..... Anak-anak dok tengok DVD cartoon. Tajuk "BEE" apa entah.....Syakir tu sampai nak melekat kat TV.... tak mengantok ke budak2 ni...heran sungguh... mama diaorang asyik dengan blog je...ahaks..... maklumla benda baru kan...mestilah over excited........





Yang ni la Shakir... full name Azmar Shakir Hafizi. Perangai boley tahan gak... suka menjerit, mengalahkan kaum pompuan... orang kecik je tapi garang..klu apa2 hal dengan abang2 mesti dia nak menang.... Bab menangis dia nombor ONE....

Ini je lah entry untok malam ni bersiaran dari Hotel Concorde Shah Alam Selangor... esok dah nak balik dah... selamat tinggal SELANGOR.... and KEDAH we're coming home!!!!!!......

* Jam dah pukul 10.58 malam tapiiiii SHAKIR tak tido lagi...huaaaa...huaaaa........ :(

2 comments:

Ummi said...

Su,..anak2 Su mcm anak2 ummi gak...anak ummi no 2 perangai cam ni gak...kalau bleh semua org nak dengaq cakap dia...

amirulamzar said...

Ummi, mungkin psl No.2 kot..byak orang ckp mcm tu.. :)