MY VVIP

Wednesday, August 4, 2010

Aku dan Penunggu Mahkamah..

Salam semua.. ^_^

Kengkawan mesti heran tengok title kat atas tu kan.. mesti ingat Su nak crita pasai hantu ka..jembalang ka.. betoi dak..ni bukan crita seram la..klu kengkawan nak tau...,ni nak habaq mai.... ,tukang dok menaip ni la yang dah jadi PENUNGGU tu.. dok seko-seko kat dalam mahkamah sampai pukul 6.30.. bayangkan la opis hour smpai pukul 5.00 ptg. orang lain smua dah balik....huaaaaaaaa.......

Tau dak pasai pa Su kena jadi PENUNGGU MAHKAMAH.... sebab ari ni mai keja ngan hubby..roadtax moto dia dah expired so kita carpool la ari ni... dia kerja kat Alor Setar,, Su plak kat Gurun so ambik masa 30-40 minit gak la nak sampai kat Gurun tu pun bgantung pd traffik.. Pas tu hubby ada meeting plak.. jd kena la tunggu... Su ni benda yang paling Su x suka ialah TUNGGU.... boringla..... dok tercongok kat dlm opis tu seko2... rasa seram pun ada...

2 comments:

ibu amirul said...

sib baik tak da yang datang teman....

Suhana said...

ibu amirul : tu la pasai.. takut gak dok seko2 kat dlm mahkamah tu.. he..he..