MY VVIP

Monday, August 2, 2010

Kempunan Nasik Kandar Kapitan








Salam semua....... ^_^

Kisah yang nak ditepek kat sini berlaku pada 31.07.2010. Walau dah banyak ari tapi nak tepek jugak.. kebetulan adik ipar ada buat kenduri nak sambut bulan RAMADHAN n doa selamat.. jadi kami sekeluarga pun pergi la kan.. Bertolak dari rumah lebih kurang pkul 9.00 pagi. Janji dengan hubby nak tolak selepas subuh konon2 awai la tu.... tapi al maklum la kan dengan anak2 yang ramai.. dan ari tu plak ari cuti kan... kejutkan anak2 pun macam batang kayu.. golek je lebih tapi bangunnye tak jugak... pi mai..pi mai dok tang tu..... mulalah mamanya nak tumbuh tanduk..he..he.. akhirnya bertolak jua kami sekuarga ke PENANG!!!.....

Nak dipendekkan crita majlis tu selesai lebih kurang pukul 5.30 ptg dan kami sekuarga pun nak balik la.. tapi Su kata kat hubby :

Su : Abang jom pi makan nasik Kandar Kapitan, dengar kata nasik beriani dia sedap.. mmmm..
Hubby : Jom kita pi cari tengok .... rasa-rasanya kedai nasik kandar tu dekat2 area KOMTAR ja....

Pas tu Su n family pown pi la cari kat area KOMTAR..pusing punya pusing n entah berapa kali pusing2... last kali x jumpa pun.. telan air liur je lah... hubby kata lain kali je lah kita mai cari..lagipun dah nak malam.. So Su yang kempunan ni ikut je lah walaupun ikut hati ni nak suruh cari jugakkkkkk.... tapi kontrol... pujuk hati ni sebab kesian kat hubby sebab malam ni hubby nak pi SHAH ALAM.. esok ada kelas kat UITM.... Jadi kami pun balik.. anak2 ajak naik feri..so layan je lah permintaan anak2 tu.. Tapi dalam hati memang frustttt sgtttt......... Nasik Kandar Kapitan!!!!!!!!.... dimanakah dikau..... :(
Psstttt : Kengkawan..! kat mana ye Nasik Kandar Kapitan ni ah???.... bleh bagitau dak....

2 comments:

Ummi said...

ya Allah nasik kandaq ka...ina dulu dok penang pun tak penah pi....tp kalau nak pekena nasi kandaq...mmg la kat penang yg plg kaw2...rindunya nasi kandaq kat jelutong..ada lagi ka tak dak dah pun tak tau...

Suhana said...

tu la ina.. su ni punya la tingin nasik kandar kapitan tu.. carik x jumpa pun..